En supportaftale er god forretning

Med PeopleNets supportaftale frigør du ressourcer samtidig med, at du hurtigt får løst de problemer, der opstår.

Ved outsourcing af SharePoint support opnår du:

• Adgang til opdaterede specialistkompetencer
• Driftsikkerhed til din SharePoint-løsning
• Ingen faste udgifter til personale
• En fleksibel aftale, som sammensættes efter dine behov.

Hvad dækker aftalen?

Supportaftalen dækker tekniske problemer samt optimal anvendelse af SharePoint. For jeres medarbejdere betyder det, at de kan få løst udfordringerne, når de opstår og med en kort svartid.

Supporten foregår ved hjælp af forskellige medier:

• Telefon- og/eller e-mailsupport
• Fælles projektrum, hvor PeopleNet og din virksomhed udveksler informationer og løsninger
• On-site support om nødvendigt

Vi supporterer alle versioner af SharePoint samt Office365, Nintex, InfoPath og Sharegate.

Klippekort konsulent løsning

Sidder du med en specifik opgave, der ikke kan løses in-house?

Få professionel specialisthjælp af topuddannede specialister. Brug vores klippekort løsning. Klippekortet er en fordel for dig og har mange anvendelsesmuligheder.

Det kan blandt andet bruges på SharePoint Intranet, extranet, website projekter, Nintex/InfoPath, Sharegate, forretningsløsninger, løbende ad hoc assistance, konfiguration samt support opgaver.


Hør mere om vores supportaftale

Lars Abrahamsen

E: lab@peoplenet.dk
T: +45 2249 4438

Kontakt

PeopleNet København
Kejsergade 2, 3. sal
1155 København K
Telefon +45 7021 4445
info@peoplenet.dk

PeopleNet Aarhus
Bødker Balles Gård 15
8000 Aarhus C
Telefon +45 3514 4445
info@peoplenet.dk